Miért a Bpion? = a Bpion “miért”-je
01/2022
- Rafał Krajewski
Ahogy Peter Drucker mondja: „Culture eats strategy for breakfast”. (“A kultúra megeszi a stratégiát reggelire.”) Ez a mondat talán minden eddiginél érvényesebb manapság.
A vállalati kultúra mindennek az alapja. A kultúra magában foglalja az értékeket, hitvallásokat, sztenderdeket és mozgatórugókat, amelyek által a közös jó érdekében munkálkodunk, hogy a közösség, amely mellett letettük a voksunkat, előre haladjon.
Mi más lehetne egy csapat, egy szervezet legerősebb mozgatórugója, mint a közös „miért”?
Ez a “miért” hordozza magában a varázslatot, döntést, hogy miért szeretjük vagy éppen utáljuk a hétfőket. Hogy miért vagyunk hajlandóak alakítani a szemléletmódunkat, vagy csak éppen betöltjük a munkaköri leírásunkban rögzített feladatokat. És ebben a miértben rejlik az is, hogy miért keresünk tartós partnerségeket az ügyfeleinkkel, szállítóinkkal, kollégáinkkal, ahelyett, hogy megmaradnánk a saját kis szakmai buborékunkban.
Kizárólag egy erős kultúra különböztet meg minket a versenytársaktól és kizárólag az erős kultúra képes pajzsként védeni a világban történő változékony fenyegetésekkel szemben.
Az erős kultúra mindig nyerő, és olyan örökséget teremt a vállalat közössége számára, amelyben valóban hisz. A következő hónapokban a BPiON CEE menedzsmentje osztja meg személyes gondolatait a mi “MIÉRT”-ünkkel kapcsolatban.
Nézzük meg, hogy mit is jelent pontosan a “BPION WHY”!
1. Béla Kakuk, CEO, BPiON – “Lasting partnerships”