Átmeneti munkaerő a pénzügyi, számviteli, bérszámfejtési és HR feladataira
Szekértői interim személyzet a pénzügy, számvitel, bérszámfejtés és HR területén, készen áll a csapatával közös munkára. A stratégiától a mindennapi jogszabályi megfelelésig.
Segítségre van szüksége, és szeretné elkerülni a toborzási és felvételi nehézségeket? Gyors eredményeket érhet el átmeneti munkatársainkkal, akik elvégzik a munkát az Ön kollégái helyett
A mai rohanó és dinamikus üzleti környezetben ideális esetben tegnapra be kellett volna fejeznie minden kritikus feladatát. Azonban a kiszámíthatatlan üzleti helyzetek, például az új projektek azonnali indulása, az emberek rövid időn belüli távozása, valamint a növekvő munkaterhelés és a csapat túlterheltsége miatt felmerül a kérdés, hogyan tarthatja a folyamatokat megfelelő idő és költség kontroll alatt.
Az Ön egyedi üzleti eljárásaihoz való rugalmas hozzáállásunk megadja a szabadságot annak eldöntésében, hogyan biztosíthatja a szolgáltatás folytonosságát, és tarthatja fenn üzleti tevékenységét. Ön választhatja ki a tőlünk igényelt extra segítség jellegét a teljes kiszervezéstől egy- egy elkülönülő üzleti funkció leválasztásáig, vagy a rövid vagy hosszabb távú ideiglenes szakember igénybevételig.
Interim csapatunk széleskörű tapasztalatának, Közép- és Kelet-Európa lefedettségünknek köszönhetően, képességek, készségek és tapasztalati szinten széles skálájához férhet hozzá a stratégiai projektjei során, vagy a sztenderd, folyamatos pénzügyi és számviteli, bérszámfejtési és HR-es feladatok elletásában. Problémamentes toborzás és munkaerőfelvétel, nincs kényszerű hosszú távú kötelezettségvállalás. Folyamatosan képzett és megbízható interim szakembereink segítenek megtalálni, amire szüksége van, amikor szüksége van rá.
Vegye fel a kapcsolatot a csapattal:
Tamás Kovács
MD Hungary,
Partner
Szolgáltatásaink
Interim pénzügyi igazgató
Átalakítást kell végrehajtania, kulcsfontosságú projektet kell vezetnie, át kell térnie egy új ERP-re, fel kell építenie a vállalati struktúrát és a folyamatszervezést, vagy éppen készen áll arra, hogy pénzügyi funkciót építsen ki vállalata számára? Esetleg csak az egyensúlyt keresi, ameddig átmenetileg hiányzik a menedzsment a pénzügyi és számviteli csapatból? Ilyenkor van szüksége interim pénzügyi vezetőre, aki közbelép, és kellő időben teljesíti a feladatot.
A készségek változhatnak, de pénzügyi vezetőnk mindig pontosan ismeri a számokat, megérti a kihívásokat és a lehetőségeket, és együttműködik a cégvezetéssel.
Lépjen kapcsolatba, hogy megtudja, milyen interim pénzügyi vezetői segítségséget tudunk nyújtani:
Interim pénzügy és számvitel
Képzeljen el egy pénzügyi és számviteli részleget, ahol prioritásként kezelik a stratégiai és kritikusabb döntéseit, amelyek támogatják az üzleti növekedést, miközben az összes tranzakciós munkát interim pénzügyi adminisztrátorainkra, AP/AR könyvelőinkre, kontrollereinkre és számviteli szakértőinkre hagyja. Mindezt az Ön irányelveinek és eljárásainak megfelelően.
Különböző iparágakban és vállalatoknál szerzett sokrétű tapasztalatunknak köszönhetően tudjuk, hogy mire támaszkodjunk egy projekt indulásakor és hogyan vegyük át Öntől a nehéz munkát, az ismétlődő adminisztratív feladatoktól a jogszabályi megfelelőségi teendőkig. Támogassuk Önt adóellenőrzések, ERP bevezetések, átvilágítás és egyéb pénzügyi feladatok során. Dolgozzon velünk, hogy extra segítséget nyújthassunk interim specialista munkatársainkkal, pénzügyi és számviteli folyamatai hatékonyak maradnak.
Lépjen kapcsolatba velünk, hogy megtudja, hogyan valósíthatjuk meg mostantól:
Interim bérszámfejtés
A havi zárások mindig nagy nyomás jelentenek minden vállalatnál, ha bérszámfejtésről van szó és különösen akkor, ha belső szervezettel végzik el ezen feladatokat. Adatgyűjtés, többszöri ellenőrzés, bérszámfejtés, fizetések, főkönyvi feladások és a jogszabályi megfelelés – ezen feladatok megfelelő elvégzése motiválja a bérszámfejtési osztályokat. Minél nagyobb a vállalata, annál nagyobb a felelősség az alkalmazottak felé, hogy betartsák a kritikus határidőket és mindenki fizetése pontosan megérkezzen.
Interim bérszámfejtő szakembereink gondoskodnak arról, hogy soha egyetlen percet vagy adatot se veszítsen, és a bérszámfejtése mindig időben megtörténjen.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megtudja, hogyan tudjuk zökkenőmentesen tartani bérszámfejtését!
Interim HR adminisztráció
Mi lehet üdítőbb, mint a papírmunka megreformálása? A munkaerő-felvételtől a kilépésig és azon túl megbízhat ideiglenes HR munkatársainkban, akik rendszert hoznak a HR-adminisztrációs munka terheibe és támaszt nyújtanak a munkaerő-felvételi csúcsszezonok, szervezeti változások, egyesülések és felvásárlások pillanataiban.
Mindegyik vállalati feladatot örömmel látunk el, hogy segítsünk megfelelni a követelményeknek.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megtudja, hogyan könnyíthetjük meg helyszíni vagy virtuális HR-adminisztrátorát!
Készen áll arra, hogy tehermentesítse magát a növekvő adminisztratív feladatok alól?
Mindegy, hogy cége a magyar, lengyel vagy román piacon, vagy más európai régiókban tevékenykedik – varsói, budapesti vagy bukaresti irodáink hatékonyan segíthetik cégét kitűzött céljainak elérésében, telephelytől függetlenül.
Fedezze fel lehetőségeit – Forduljon hozzánk egyéni támogatásért: