Cégmenedzsment és Corporate Secretarial szolgáltatások

Corporate secretarial szakemberekből álló csapatunkkal együttműködve mindig legyen összhangban a cégmenedzsmenttel, irányítással, szabályozási és jogszabályi megfelelési igényekkel

Napjaink üzleti világa gyorsabb, mint valaha, ezért megértjük, hogy az összes szabályozási követelmény teljesítésére várva úgy érzi, lelassul, akadályokba ütközik globális üzleti terjeszkedése. Vállalati bizalmi adminisztrációs szolgáltatásaink célja, hogy vállalkozása ismét teljes lendületet kapjon. Könnyen érthető, egyszerű, rugalmas és azonnal elérhető megoldások

A vállalati bizalmi adminisztrációs szolgáltatások egyszerűnek tűnhetnek, de hatékony irányításukhoz szakértelem, többek között adótanácsadók, ügyvédek és más pénzügyi szakemberek kombinációjára van szükség. Ez különösen igaz, ha több országban működik és határokon átívelő tranzakciók támogatására van szüksége. A BPiON olyan adótanácsadókból áll, akik hasonló kihívásokkal találkoztak már számos országban, hogy egyszerűsítsék a jogszabályi megfelelés és a vállalati irányítás bonyolultságát.

Kapcsolat a csapattal:

Tamás Kovács
MD Hungary,
Partner


Lépjen be egy olyan világba, ahol a jogszabályi megfelelés találkozik a kényelemmel. Fedezze fel szolgáltatásainkat: 

Cégalapítás

Amikor új piacokra lép, miért kellene egyedül utat törnie a helyi szabályozás dzsungelében, hogy be tudja indítani tevékenységét? 

A BPiON-nál a különböző iparágakban szerzett szakértelmünkkel készek vagyunk arra, hogy végigvezessük Önt az összes lehetséges kihíváson. Ha az idő kritikus és nyomás nehezedik Önre, napokon belül elkezdheti tevékenységét előre alapított cégeink egyikével. 

Egyszerűsítse terjeszkedését, és hagyja, hogy a BPiON kezelje vállalati kötelezettségeit: 

Éves jogszabályi megfelelési kötelezettségek 

Tapasztalja meg egyablakos szolgáltatási modellünk egyszerűségét! 

A BPiON segítségével minden adózási és jogi megfelelési igényét kielégítjük, biztosítva a pénzügyi kimutatások megfelelő jóváhagyását és közzétételét, akár egyszerű részvényesi döntést, akár összetettebb lépéseket igényel a teljes jogszabályi megfelelés elérése érdekében. A helyi nyelvek és digitális jelentéskészítési eljárások ismerete minden általunk működtetett hatósági folyamat során kulcsfontosságú vállalkozása e létfontosságú szakaszának egyszerűsítéséhez. 

Kötelező regisztrációk 

A BPiON képes kezelni a cége összes szükséges regisztrációját, hogy biztosítsa a teljes jogszabályi megfelelését, beleértve a helyi hatóságokkal, adóhatóságokkal, kamarákkal, statisztikai hivatalokkal és más pénzügyi intézményekkel való kapcsolattartást. 

Gondoskodjon arról, hogy vállalkozása továbbra is megfeleljen az előírásoknak. Adja át nekünk a jogi kihívásokat: 

Vállalati változások kezelése 

A vállalatok a teljes életciklusukon során vagy globális terjeszkedés során természetesen változásokon mennek keresztül. A változás során létfontosságú, hogy továbbra is nyereségesen működjön vállalkozása.

A BPiON vállalati szakértői csapata partner jogi irodáinkkal együtt készen áll az Ön segítségére a szükséges jogi eljárásokban. 

Ex-Pat Szolgáltatások 

A vállalkozás jogi formájának kialakítását követően kulcsfontosságú alkalmazottak külföldről történő áthelyezése jelentheti a következő kihívást. Jól felkészültünk a szükséges alapvető dokumentációk tekintetében, a helyi szabályozások, nyelvek és bevált gyakorlatok ismeretében igyekszünk egyszerűsíteni a kollégái adójogi illetőségének változtatásának menedzselését az Ön és csapata számára. 

Kérjen szakértői útmutatást munkatársai külföldi regisztrációjával kapcsolatban még ma! 

Igazgatósági szolgáltatások 

A BPiON felső vezetése jól ismeri a helyi szabályozási lehetőségeket és a magas kockázatú irányítási eljárásokat, rendelkezik a megfelelő számviteli, jogi és jogszabály megfelelőségi tudással és képesítéssel ahhoz, hogy bármikor gondoskodjon az Ön vállalkozásáról. 

Vezetőink egyben vállalkozásunk tulajdonosai is, ezért garantáljuk hosszú távú elkötelezettségünket ebben a kritikus szerepkörben. 

Tudja meg, hogyan növelheti igazgatóságának hatékonyságát a BPiON igazgatósági szolgáltatásaival! 

Regisztrált
székhelyszolgáltatás 

Nem minden sikeres üzleti tevékenységhez van szükség adminisztratív emberi erőforrásokra a napi kommunikáció fenntartásához. 

A BPiON szolgáltatásaival teljesen felszerelt prémium belvárosi irodát vagy virtuális székhelyet kaphat digitális dokumentummegosztási és jóváhagyási folyamatokkal (ECMS) támogatva. Ügyfeleink százai bíznak szolgáltatásainkban, képesek vagyunk csökkenteni irodai és ECMS költségeit. 

Ugorja át az adminisztratív nehézségeket anélkül, hogy a hatékonyságot veszélyeztetné, és szerezze be regisztrált székhelyét még ma: 

Tényleges tulajdonos átvilágítási szolgáltatások (KYC – Know Your Clients)

A KYC minden jogszabályi megfelelési feladat középpontjában áll. Ügyfele és végső haszonélvezőinek ismerete létfontosságú a pénzmosás megelőzése és az átlátható üzleti működés biztosítása érdekében. 

A BPiON-nál kompromisszumok nélküli megközelítést alkalmazunk a KYC protokollokhoz: kiváló minőségű ügyfél-azonosítást, ellenőrzéseket és folyamatos monitorozást biztosítunk a releváns globális adatbázisokhoz való hozzáférés érdekében, csökkentve ezzel a teljes KYC adminisztrációs terhet, időt és költségeket. 

Rendszeres jogszabályi megfelelőség ellenőrzési szolgáltatások 

Vállalata ügyeinek és regisztrációjának az alapítás időpontjában történő megfelelő beállítása kritikus fontosságú, de a szabályozások időszakonként változnak, és az üzleti életciklusa idővel új jogszabályi megfelelőségi feladatokat igényelhet. 

A BPiON rendszeres jogszabályi megfelelőségi állapotellenőrzésével biztos lehet benne, hogy helyi nyilvántartásai következetesen megfelelnek a legújabb szabályozási szabványoknak, így megkímélheti magát az esetleges jövőbeni gondoktól, és zökkenőmentesen működtetheti az üzleti tevékenységét. 

Forduljon hozzánk most, hogy a folyamatok problémamentesek maradjanak: Lépjen kapcsolatba velünk! 

Whistleblowing (visszaélések bejelentése)
szolgáltatások 

Vállalatának több mint 50 alkalmazottja van, vagy több mint 10 millió euró bevételt termel? Ilyen esetekben szükség van egy visszaélést bejelentő rendszerre. A BPiON segítségével többet ér el, mint jogszabályi megfelelést: hatékonyságot. 

A digitalizáció és a rendszerintegráció terén szerzett szakértelmünk biztosítja a zökkenőmentes és átlátható visszaélési rendszer működtetését. Segítünk létrehozni a megfelelő struktúrát, leküzdeni a digitális akadályokat, és összekötjük a megfelelő jogi partnerekkel az incidenskezelés érdekében.

Készen áll arra, hogy tehermentesítse magát a növekvő adminisztratív feladatok alól?

Mindegy, hogy cége a magyar, lengyel vagy román piacon, vagy más európai régiókban tevékenykedik – varsói, budapesti vagy bukaresti irodáink hatékonyan segíthetik cégét kitűzött céljainak elérésében, telephelytől függetlenül. 

Fedezze fel lehetőségeit – Forduljon hozzánk egyéni támogatásért:

Kapcsolat:

Tamás Kovács
MD Hungary,
Partner


Kapcsolódó tartalom