Bérszámfejtési outsourcing szolgáltatások és HR adminisztráció 

Teljes bérszámfejtés és HR kiszervezés megkönnyíti a szervezet megfelelési terheit és az egyéni munkavállalói támogatást.

A bérszámfejtés és HR adminisztráció útvesztőjében eligazodni nem könnyű. A vállalaton belüli legbonyolultabb, legdinamikusabb és legérzékenyebb folyamatként elismert két terület kulcsszerepet játszik a munkavállalói kapcsolatok, valamint a munkáltatói márka és hírnév alakításában. 

Míg a technológiai fejlesztések és az automatizálás számos eszközt kínál ezeknek a folyamatoknak az egyszerűsítésére, a siker elengedhetetlen összetevője egy szakértő csapat pontos odafigyelése a legapróbb részletekre is.  

A BPiON-nál évtizedek óta a bérszámfejtési és HR szolgáltatásoknak élünk, részletesen ismerve a folyamatosan fejlődő törvényi előírásokat és munkajogi kérdéseket. A HR- és bérszámfejtési outsourcing szolgáltatások széles skáláját kínáljuk számos globális és regionális vállalati ügyfelünk számára a Közép-Kelet Európában.  

Ön dönt a bérszámfejtési részterületek kiszervezésének és belső csapattal való elvégzésének ideális kombinációjáról, legyen az adatgyűjtés vagy bérszámfejtés, kifizetések menedzsmentje vagy jelentéskészítés, egyedi vagy akár a teljeskörű HR adminisztráció. 

Vegye fel a kapcsolatot a csapatunkkal:

Tamás Kovács
MD Hungary,
Partner


Fedezze fel, hogyan javíthatják szolgáltatásaink bérszámfejtési és HR adminisztrációs folyamatait! 

payments

Bérszámfejtési
outsourcing 

developer_board

Bérszámfejtés
implementáció 

manage_accounts

HR
Adminisztráció 

person_add

Letelepedés nélküli
foglalkoztatás (EwE) 

Bérszámfejtési outsourcing 

Minden cég egyedi bérszámfejtési igényekkel rendelkezik, így a mi megoldásaink is vállalatra szabottak. A BPiON-nál olyan bérszámfejtési kiszervezési stratégiákat alakítunk ki, amelyek összhangban vannak szervezete specifikus irányelveivel, eljárásaival és jövőbeli terveivel. Akár egyetlen, akár több országra keresi szolgáltatásainkat, bérszámfejtési és HR adminisztrációs folyamataink mind az újonnan piacra belépő ügyfeleket, és mind a már meglévő vállalatokat támogatják.

A BPiON segítségével Ön nem csak meglévő folyamatait tudja kiszervezni, de egy jövőt álló bérszámfejtési tapasztalatot is integrál folyamataiba a dinamikusan változó jogszabályi környezettel bíró Közép-Kelet európai országok vonatkozásában.

Bérszámfejtési outsourcing szolgáltatások

  • Bérszámfejtési outsourcing szolgáltatások 
  • Havi bérszámfejtési szolgáltatások 
  • Munkabér jegyzékek szétosztása 
  • Automatizált banki fájlok elkészítése 
  • Pénzügyi jelentések, beleértve a bérszámfejtési főkönyvi (GL) feladási fájlokat 
  • Egyszerű és összetett bérszámfejtési jelentések készítése 
  • SZJA és társadalombiztosítási járulék számítás 
  • Szja és társadalombiztosítási ellenőrzés támogatása 
  • Helyszíni segítség 
  • Adatbázis átalakítás és migráció 
  • Bér- és bérköltség-előrejelzés 
  • Természetbeni juttatások tervezése, megvalósítása és országspecifikus működtetése 
  • Külföldi munkavállalók számfejtése 
  • Idő és jelenlét (T&A) platformok üzemeltetése 
  • Alkalmazotti önkiszolgáló rendszerek működtetése 
  • Papírmentes HR munkafolyamat e-aláírással 
  • HR e-fájlok 
  • Rendszerkapcsolatok regionális vagy globális HRIS, HRMS vagy HCM eszközökkel, például Workday vagy SAP SuccessFactors 
  • Mindezt egységes és integrált bérszámfejtési megoldásként szállítjuk önnek Közép-Kelet Európában (CEE) működő vállalatai számára. 

Bérszámfejtési outsourcing új piaci belépők és kkv-k számára 

Célja vállalatának a Lengyelországi, Magyarországi, Romániai, Csehországi, Szlovákiai vagy Ukrajnai jelenlét? A BPiON-nál arra törekszünk, hogy biztosítsuk a zökkenőmentes piacra lépést vagy operatív átalakítást az újonnan érkező nemzetközi befektetők és a terjeszkedő hazai kkv-k számára. 

A helyi jogszabályi megfelelőség alapos ismeretével hatékonyan alakítjuk ki folyamatait, lehetővé téve, hogy az olyan alapvető tevékenységekre összpontosítson, mint az értékesítés, a marketing és az üzleti céljai szempontjából kulcsfontosságú egyéb üzleti funkciók. Figyelünk arra, hogy a jogszabályi változásokat folyamatosan lekövessük ön és vállalata számára.  

Bízzon professzionális szolgáltatásainkban az egész folyamat során, és hagyja, hogy mi intézzük el Ön helyett a bérszámfejtési feladatait! 

Bérszámfejtési outsourcing nagyvállalatok számára (1000+ alkalmazott)

A nagyvállalatok számára elengedhetetlen a bérszámfejtés kifinomult és technológiailag előremutató megközelítése. A BPiON által nyújtott szolgáltatásokkal előnyre tehet szert fejlett bérszámfejtési outsourcing megoldásainkból, amelyeket az Önéhez hasonló nagyméretű vállalkozások számára terveztünk. Digitális HR-munkafolyamatok, munkaidő-nyilvántartási platformok és alkalmazott-központú önkiszolgáló eszközök – mindez elérhetővé válik önnek a hatékony folyamatfolyamatok kialakításához. Ezek az eszközök zökkenőmentesen illeszkednek az esetleg már használt globális HR-rendszerekhez, mint például a Workday, az SAP SuccessFactors vagy a Payzaar. 

Tapasztalja meg az egyszerűsített e-aláírási folyamatokat, a papírmentes HR-munkafolyamatainkat és az alkalmazotti önkiszolgáló rendszereinket, amelyek valamennyi HR jellegű munkavállalói kapcsolatot élvezetessé tesznek alkalmazottai számára! Technológia szakértői csapatunk készen áll olyan megoldásnak kialakítására és bevezetésére, amelyek optimálisan kiegészítik az Ön globális bérszámfejtési és jelentési igényeit. 

A BPiON közvetlen hozzáférést biztosít a helyi HR-es és bérszámfejtési szakemberekhez, és átfogóan végig vezeti Önt a bérszámfejtési folyamaton. Célunk, hogy a technológia és a szakértelem szinergiáját biztosítsuk vállalkozása céljainak elérése érdekében. 

Tekintse meg részletes bérszámfejtési outsourcing ajánlatunkat! 

Kezdeményezzen velünk beszélgetést, hogy megtudhassa, hogyan segíthetünk! 

Bérszámfejtési szolgáltatások 

Szolgáltatóváltáson gondolkodik, de nincs ideje és erőforrása az adatok előkészítésére? Hagyja, hogy adatkonverziós szakértő csapatunk zökkenőmentesen integrálhassa bérszámfejtési és HR adatbázisát egy új bérszámfejtési rendszerre, biztosítva a gyors és problémamentes bevezetést.

Az implementációkon túl folyamatosan tudunk segíteni a bérszámfejtési folyamatok automatizálásában, amely megoldások megkönnyítik a bérszámfejtési adatok gyűjtését, feldolgozását és jelentését. Alapvető értékünk a folyamatos minőségjavulásra való törekvés.

HR adminisztráció 

A HR adminisztráció bonyolult, költséges és ráadásul folyamatosan változó folyamat egy cég mindennapi életében. Képzelje el, hogy felszabadíthatná HR-csapatát, hogy kizárólag a HR-stratégiai kezdeményezésekre koncentrálhasson, vállalkozása előmozdítása érdekében. 

Modellünket úgy alakítottuk ki, hogy folyamatosan váltogathasson távoli, helyszíni és hibrid HR-adminisztrációs megoldások között, összhangban az Ön egyedi elvárásaival és szervezete kulturális árnyalataival. Ez a rugalmas és állítható modell garantálja, hogy szolgáltatásaink illeszkednek vállalata működési dinamikájához, és Ön megtalálja szolgáltatásainkban a szükséges támogató funkciókat. 

Engedje meg, hogy mi legyünk folyamatiban a biztos pont, egyszerűsítve a különböző helyi szabályozásokat, és biztosítva a jogszabályi megfelelést a HR adminisztrációs funkciók során. 

HR adminisztrációs szolgáltatások 

Minden HR feladat élvezetes kihívás csapatunk számára.

  • Munkajog nyomon követése és jogszabályi megfelelés támogatása 
  • Munkavállalói fájlkezelés és e-HR fájleszközök biztosítása 
  • Munkavállalói szerződések és polgárjogi szerződés-tervezetek kialakítása 
  • Munkabiztonsági oktatás és orvosi ellenőrzések megszervezése 
  • Segítségnyújtás vízumok, munkavállalási engedélyek, tartózkodási engedélyek megszerzésében alkalmazottak és igazgatósági tagok számára 
  • Iránymutatás helyi európai követelményekhez, eljárásokhoz és gyakorlathoz 
  • Bérszámfejtési juttatások adminisztrációja 
  • Be- és kilépések folyamatának menedzselése 
  • Munkaszerződés megújítások felügyelete 
  • Szabadságkövetés, betegszabadság és szülési szabadság adminisztrációja 
  • Felmondások adminisztrációs támogatása 
  • Jelentés készítés a társadalombiztosítási hatóságok részére 
  • Munkavállalói nyugdíjprogramok adminisztrációja 
  • HR menedzsment jelentések 
  • HR audit segítség
  • Helyszíni HR adminisztrációs szolgáltatások 
  • HR call center működtetése  

HR helyszíni adminisztráció

Napjainkban sok ügyfelünk valósított meg távolról működtethető üzleti modellt, vagy hibrid megközelítést alkalmaz, és az ezen megoldásokat támogató HR-adminisztráció lépésről lépésre fejlődött. Bár sok funkció teljesen digitálisan kerül ezen vállaltoknál elvégzésre, előfordulhatnak olyan esetek, amikor helyszíni HR-szolgáltatásra van szüksége a vállalat telephelyén. HR-adminisztrációs szolgáltatásunkat az Ön preferenciái szerint alakítjuk ki, legyen az teljesen távoli, helyszíni, hibrid, rutinszerű vagy az Ön konkrét üzleti elvárásainak megfelelően megvalósított folyamat. 

Tudja meg, hogyan segíthetünk HR-adminisztrációs szolgáltatásainkkal. 

Lépjen velünk kapcsolatba:

Interim HR munkavállalók biztosítása 

Nem szeretné kiszervezni HR adminisztrációját, és csak ideiglenesen keres speciális szolgáltatásokat?

Tudjon meg többet arról, hogyan bővítheti csapatát, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Toborzás 

Bővítenie kell csapatát? Számunkra az Ön üzleti igényei az első helyen állnak. Mindenre kiterjedő pénzügyi, számviteli, bérszámfejtési és HR-ügyintézési szakértelmünknek köszönhetően egyszerű előnyt kínálunk önnek az összetett HR adminisztrációs feladatok megértése révén.  

Ez jelenthet speciális toborzási szolgáltatásokat is, ahol szakértelmünket és az adott területen szerzett valós tapasztalatainkat használjuk fel a megfelelő jelöltek profilozásához, kereséséhez és teszteléséhez az Ön konkrét nyitott pozíciónak betöltése érdekében. 

Lépjen velünk kapcsolatba:

Letelepedés nélküli foglalkoztatás (EwE) 

Szeretné felfedezni a Közép-Kelet Európa (CEE) piacát anélkül, hogy elkötelezné magát a teljes jogi jelenlét mellett? Helyi alkalmazottak felvételét fontolgatja külföldi szervezete által? 

Külföldi cégei Magyarországról, Lengyelországból, Romániából, Csehországból és Szlovákiából foglalkoztathatnak magánszemélyeket anélkül, hogy ezeken a piacokon vállalkozást vagy fióktelepet kellene létrehozniuk. Ez a megoldás, az Employment without Establishment (EwE) néven ismert, költséghatékony és egyszerűsített alternatívája az Employer of Record szolgáltatásoknak. 

Tudjon meg többet az Employment without Establishment előnyeiről vagy vegye fel a kapcsolatot velünk egy beszélgetéshez. 

Készen áll arra, hogy tehermentesítse magát a növekvő adminisztratív feladatok alól?

Mindegy, hogy cége a magyar, lengyel vagy román piacon, vagy más európai régiókban tevékenykedik – varsói, budapesti vagy bukaresti irodáink hatékonyan segíthetik cégét kitűzött céljainak elérésében, telephelytől függetlenül. 

Fedezze fel lehetőségeit – Forduljon hozzánk egyéni támogatásért:

Kapcsolat:

Tamás Kovács
MD Hungary,
Partner


Kapcsolódó tartalom